Viime uutiskirjeen gallupissa kysyimme, mikä antaa energiaa työpäiviinne. Suosituin vastaus oli "kohtaaminen kollegan kanssa". Koordinaatiohankkeen energiatasoja ladataan pian oikein kunnolla, sillä meillä on ilo tavata roppakaupalla alahankekollegoitamme yhteisessä kesäkuisessa tapahtumassa – siitä lisää seuraavassa kirjeessä! Tästä uutiskirjeestä löydät: 🌼 uusimman blogitekstimme Pohjoisen yhteiset voimat -tapahtumasta, sekä 🌼 meno-, luku- ja kuunteluvinkkejä laidasta laitaan. Mukavia hetkiä kohtaannon – ja kohtaamisten – parissa! Toivottaa TT-tiimi: Juha, Joonas, Emma, Otto, Anu, Taina, Kaisa, Minna ja Kati
|